Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 10:51 - Мръсница или добро момиче?
Автор: samozajeni Категория: Тя и той   
Прочетен: 856 Коментари: 1 Гласове:
0



Последно, искате мръсница или добро момиче? Напоследък от толкова лъкатушене между двата образа, свят ми се зави. Искам да угодя на един – ставам мръсница, искам да угодя на друг – добро момиче съм...

Да, ама вижте какво! Изберете си най-накрая какво искате от една жена. Мръсница и добро момиче в едно? Да, не сте глупави! А вие какво ще ни дадете?

Пустият му с пуст мъж!


Все е недоволен. Натъквала съм се на разговори от сорта: „Лелеее, каква мръсниця е тая!!! Оххх!“ , от които аз оставам с впечатлението, че този мъж, който се е прехласнал по-въпросната мръсница, харесва такъв тип жени. Ако ми харесва, помислете, какво ще направя? Ами ставам мръсница. Опитвам се да се държа така поне. Флиртувам, говоря мръсно, намеквам за секс, и то за мръснишки секс... Той полудява, лягаме си, и ... на сутринта – нищо.



Желанието да притежава мръсница в леглото си е преминала. Или ако не е преминала, се е туширала. Драгият мъж не иска момиче само за забавления. Ама как? Вие не знаете ли? Той винаги е искал „добро момиче“. Такава ще бъде приятелката му, сериозната, с която може да се замисли за семейство.

Пак обръщам маската и ставам доброто момиче. Мила съм, толерантна, разбираща, грижовна. Не си правя реклама, но мъжете, с които се държа така, в един момент започват да разпознават в мен бъдещата майка на децата си. Щастлива съм и аз. Да, ама не. Всяко хубаво нещо има край. Мъжът се разглезва от милите очички. Първо свиква с тях, а после се разглезва. И вече не му е интересно. Любов? Уж я има, ама не много. Секс? Еми секса е хубав, доброто момиче дарява с ласки мъжа си и в леглото. Тогава, какво не е наред?

Сега пак е на вълна мръсница! Ама малко по-различна. Такава, която да го дразни, да е гадна и лоша, която да провокира интереса му и да разпали нагона му. Тя е секси и супер нахакана. В леглото е тигрица и може да влуди всеки мъж.

И така, стигаме до едно заключение. За такива като мен няма хляб. Аз се опитвам да се нагодя ту към едното, ту към другото. И ето какво разбрах. За да задържи един мъж, една жена трябва да съчетава всички качества – на мръсницата, на тигрицата в леглото и на доброто момиче.

Това заключение ме успокои, с толкова неща съм се справяла, че това ли ще ме затрудни! Но тогава ме връхлетя изведнъж едно прозрение, което бързо охлади розовите ми мечтания как ще превъплатя амплоато хем на мръсница, хем на добро момиче в характера си. Защо да го правя?





Какво получавам в замяна? Какво ми дава един мъж, че аз да се напасвам на най-причудливите му желания, само и само да не го изпусна? Сякаш е последният.

Мъжът си е мъж. Той се държи така, както се чувства добре, но има изисквания от жената насреща си. Жената насреща гледа да му угоди. Тя обича партньорът й да говори за нея ласкаво, че тя е всичко, за което той мечтае (да, ама до следващата). Жената насреща така затъва в собственото си угаждане, че няма време да види той какво й дава. И в един момент като излезе наяве що за стока е той, тя изпада в криза.

Каква е поуката?

Другият път като преценявате приятелката си, колежката или мацката по улицата, преди да заключите какво бихте искали, помислете си какво давате. Какво давате на една жена? Ако изброите повече от половината неща в статията „Какво искат жените “, тогава си искайте и вие? Ако обаче не разпознавате много от нашите желания в поведението си, тогава се превъзпитайте и пак си търсете приятелка.

Качествените момичета - тези, които ще ви дадат това, което искате, си търсят качествени момчета. Тези, на които не им пука как се държи с тях един мъж, те стават само за вечерта. С такива само си вкарвате автогол.

А жените добре знаем какво иска един мъж: Момичето до тях да е хем мила приятелка, хем добра домакиня, хем мръсница в леглото. Три в едно!

Е, от вас зависи, „Три в едно“ или „Едно на нула“.


Тагове:   момиче,   мръсница,


Гласувай:
0



1. eliza - ти ме разсмя
16.04.2008 23:22
най - искрено при това. определено ми разшири кръгозора, което е много хубаво.
никога не ти ли е хрумвало, че жените могат да обърнат нещата? че вместо да се нагаждаш към някого, е редно ти да изискваш и на теб да се "чудят как да ти угодят"?
сещам се и за още един вариант, справка - примата на БГ естрадата Лили Иванова, която твърди, че си е самодостатъчна.
Е, от теб зависи...три в едно или просто да намериш някой, който ще те приеме точно такава, каквато си, без да изисква нищо от теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samozajeni
Категория: Тя и той
Прочетен: 10168
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930